وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

مدافع استقلال گفت: گرچه با آمدن حسینی دفاع ما محکم تر می شد اما قول می دهم من و منتظری دفاع آبی را بیمه کنیم.

حنیف عمران زاده  اشاره به وضعیت اردوی استقلال اظهار داشت: وضعیت ما شکر خدا خوب است. کم کم بچه ها دور هم جمع شده اند و منتظر ملی پوشان هستیم تا با نفرات کامل خود تمرینات را دنبال کنیم.
وی افزود: اردوی کردان واقعا خیلی خوب بود چون تمرینات هوازی بسیار سختی انجام دادیم. می دیدم که بچه ها چقدر تلاش کردند. همه یک دل و یک نفس برای موفقیت تلاش می کنیم. مطمئن باشید که با این تلاش ها به موفقیت می رسیم و مزد زحمات خود را می گیریم.
مدافع استقلال تصریح کرد: من شامل جریمه دیر رفتن به تمرینات نمی شوم چون اصلا با باشگاه قرارداد نداشتم. البته وقتی با فتح الله زاده، مظلومی و امیری صحبت کردم، به توافق رسیدم و بعد از بستن قرارداد به تمرینات رفتم. خیلی خوشحالم که برای سومین سال پیاپی در تیم محبوبم هستم.
عمران زاده گفت: من نفر اولی بودم که شفاهی با باشگاه استقلال توافق کردم. اولویتم با این تیم بودم. حتی منتظری بعد از من نفر دوم با باشگاه به توافق رسید. من پیشنهادات خوب، زیاد داشتم. حتی از سپاهان و پرسپولیس اما قولی که به امیری، فتح الله زاده و مظلومی داده بودم به آن عمل کردم. واقعا پیشنهاداتی که از آن حرف می زدم، بازارگرمی نبود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از نیامدن حسینی به استقلال خوشحالید؟ خاطرنشان کرد: من چرا باید خوشحال باشم؟ اگر حسینی می آمد دفاع تیم ما قوی تر و محکم تر می شد. حتما مشکلی داشته که نتوانست، بیاید. باید به تصمصم او احترام گذاشت. استقلال تیم کوچکی نیست که به مشکل بخورد. من و منتظری دفاع استقلال را بیمه می کنیم. قول می دهم این اتفاق بیافتد.
مدافع استقلال افزود: من حتی به امیری (معاون باشگاه) هم قول دادم که حتی یک کارت هم نگیرم. پارسال چپ و راست کارت می گرفتم و اخراج می شدم چون از لحاظ فکری کمی به هم ریخته بودم ولی امسال مشکلاتم برطرف شده و تنها دنبال قهرمانی قهرمان شدن با استقلالم. دیگر دور حاشیه ها را خط کشیده ام.
عمران زاده گفت: تیم ما بازیکنان خوبی گرفته است. فکر می کنم آن چه که کادر فنی در نظر داشت را باشگاه جذب کرد. ما صددرصد مدعی قهرمانی هستیم. ما امسال قهرمانی را می خواهیم چون خواسته همه ما و هواداران است. سالی که من آمدم سوم شدیم، سال قبل دوم و امسال قطعا قهرمان می شویم. نوبتی هم باشد، امسال نوبت قهرمانی استقلال است.
وی با رد نقل قولی که او در مورد باشگاه پرسپولیس گفته بود، روزی که به این تیم بروم، روز مرگم خواهد بود، تاکید کرد: همان طور که گفتم امسال می خواهم به دور از حاشیه به تیم استقلال فکر کنم. درست است که استقلالی ام و عاشق رنگ آبی ولی فوتبال حرفه ای است و پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. این تیم با ما رقیب است. هیچ وقت به هیچ تیمی بی احترامی نکردم و نمی کنم. واقعا من این صحبت را نکردم.
 عمران زاده گفت: علیه پرسپولیس حرفی نزدم. این نقل قول را نمی دانم برای چه نوشتند. این مطلب هم مثل مطلبی بود که گفته بودند برای مذاکره با سپاهان به اصفهان رفتم در حالی که من شمال بودم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 631
بازدید هفته : 1424
بازدید ماه : 1387
بازدید کل : 187402
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا