وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

ترک تمرین استقلال توسط فرهاد مجیدی این ذهنیت را برای بسیاری از اهالی فوتبال به وجود آورد که او آن طور که در سایت ها نوشته شده بود برای بیماری دخترش به دوبی رفته است.اما خودش چیز دیگری می گوید و این شایعه را کاملا رد می کند:«بیماری دخترم دروغ محض است.»

مجیدی این را می گوید و ادامه می دهد:«دروغ محض است.نوشته اند که برای بیماری دخترش رفته.توی روزنامه ها هم چاپ شد و مادرم را نگران کرد و زنگ زد گفت فرهاد خبریه؟گفتم نه.نمی دانم این خبر ها از کجا می آید؟من شرکتم در دوبی یک سری کارهای باقی مانده داشت که قبل از برگشت به ایران تمامش نکرده بودم.باید بر می گشتم و کارها را انجام می دادم.»

او در واکنش به شایعه حضورش در عجمان نیز می گوید:«این خبر ها از کجا دست شده؟این هم دروغ است.اولا تیمش الجزیره بود نه عجمان،ثانیا پیشنهاد مربوط به الان نیست.دو ماه پیش یعنی بعد از بازی با السد درلیگ قهرمانان،سبیب خاطر کاپیتان الجزیره که دوست صمیمی من است به من زنگ زد و گفت فرهاد ما مربی آرژانتینی آورده ایم بازی تو را هم به او نشان دادیم.گفتم حتما این بازیکن را بگیرید.پیشنهاد آنها هم آنقدر بالا بود که هر آدمی را وسوسه می کرد.چند برابر سقف قرارداد.اما به خدا من وسوسه نشدم.من استقلال را از ته قلب دوست دارم.هر حرفی هم که می زنم فقط برای استقلال است.حالا بعضی ها اگر ناراحت می شوند مهم نیست.مهم استقلال است که تیم بزرگی است.به هواداران می گویم که نگران نباشند،کارهایم در امارات درست شود حتما بر می گردم تا اینقدر شایعه درست نشود.»



نظرات شما عزیزان:

miad
ساعت18:00---18 تير 1390
سلام دوست و همکار عزیز استقلالی .
از شما دوست عزیز استقلالی تقاضا میشود در اسرع وقت به آیدی بنده پی ام دهید .
ما برای تمامی دوستان و عزیزان استقلالی تبلیغات و تبادل لینک رایگان در نظر گرفته ایم .
و در نظر داریم با همکاری شما دوستان عزیز استقلالی بزرگترین تالارگفتمان استقلالی ها را راه اندازی کنیم .
استقلال یعنی عشق . منتظر پی ام ت هستم آبی دل


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 568
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1347
بازدید ماه : 1310
بازدید کل : 187325
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا