قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

هافبك فصل گذشته تيم تراكتورسازي مي گويد اولويت انتخاب تيم آينده اش از ميان كشورهاي عربي است و پس از آن به باشگاه استقلال فكر مي كند.

آندرانيك تيموريان روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، در خصوص آخرين وضعيت خود براي فصل آينده تصريح كرد: به خاطر احترام به مسوولان باشگاه استقلال روز گذشته در اين باشگاه حاضر شدم و با علي فتح الله زاده و منصور پورحيدري نشست صميمانه اي داشتم.
وي تاكيد كرد: در اين نشست به هيچ عنوان مسايل مالي مطرح نشد و فقط شرايط كلي ام را به مديران استقلال توضيح دادم.
هافبك ملي پوش تراكتورسازي يادآور شد: من از كشورهاي قطر و امارات پيشنهاد دارم.به فتح الله زاده هم گفتم كه اين دو پيشنهاد به خاطر مسائل مالي در اولويت قرار دارد و در صورتي كه با آنها به توافق نرسيدم پاسخگوي استقلال خواهم بود.
تيموريان با اشاره به صحبت هاي پورحيدري و راهنمايي هاي اوخاطرنشان كرد: پورحيدري به من گفت به خاطر شرايط سني مناسب و جوان بودنم حيف است كه به كشورهاي عربي بروم.او معتقد بود بهتر است در ايران بازي كنم تا از نظر فني افت نكنم.
وي درباره زمان قطعي شدن انتخاب تيم آينده اش گفت: تا آخر هفته پيشنهاد دو تيم عربي و مسايل مالي آنرا بررسي مي كنم و به آن جواب مي دهم.
تيموريان در پاسخ به اين سووال كه آيا فكر نمي كني با حضور در امارات يا قطر از تيم ملي دور يا دچار افت فني بشوي؟ تصريح كرد: تنها دغدغه من هم نسبت به حضور در كشورهاي عربي همين مشكل است كه مرا مردد مي كند، وگرنه تا الان تيمم را انتخاب مي كردم.
هافبك ملي پوش تراكتور در خصوص كوچ بازيكنان ليگ برتر به ليگ قطر هم تاكيد كرد: به نظر مي رسد قطر كه ميزباني جام جهاني 2022 را كسب كرده است، از همين حالا زمينه را براي پيشرفت فوتبال داخلي اش با حضور ستارگان كشورهاي ديگر فراهم مي كند.
تيموريان افزود: ضمن اينكه هيچ باشگاهي در ايران به اندازه كشور قطر به بازيكنان پول نمي دهد.
وي در پايان درباره احتمال ماندنش در تراكتورسازي هم گفت: امير قلعه نويي مربي بزرگي است و من براي كار كردن با او مشكلي ندارم.بايد شرايط را بررسي كنم و بعد از آن درباره تراكتورسازي نظر بدهم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ] [ 22:13 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 597
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1376
بازدید ماه : 1339
بازدید کل : 187354
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا