وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رضا عنایتی رکورددار گلزنی در لیگ برتر نه تنها از نظر فنی هنوز تمام نشده بلکه از نظر اخلاقی هم پیشرفت کرده است. عنایتی در لیگ یازدهم به دنبال آقای گلی با صبای قم است و می‌خواهد فوتبالش را با استقلال تمام کند. او در گفتگوی کوتاهی با مجله تماشاگر از گذشته، حال و آینده فوتبالش می‌گوید.

*با اینکه هنوز محبوب هواداران استقلال هستی اما خیلی‌ها تو را پرسپولیسی می‌دانند؟

این موضوع به خیلی سال قبل برمی‌گردد؛ زمانی که ابومسلم بودم و پرسپولیسی‌ها با من تماس گرفته بودند. کارمان تمام شده بود که قلعه‌نویی شخصا زنگ زد و از من خواست استقلالی شوم. من هم چون می‌خواستم در تیم بزرگ بازی کنم قبول کردم. هواداران استقلال آنقدر به من لطف داشته‌اند که دیگر به پرسپولیس یک لحظه هم فکر نکردم

*اگر قلعه‌نویی زنگ نمی‌زد قطعا پرسپولیسی شده بودی؟

نه چون دو‌دل بودم. شرایط پرسپولیس آن زمان سخت بود و سرمربی نداشتند. تیم آن سال هم جو خوبی نداشت و فکر می‌کنم اگر پرسپولیسی می‌شدم فوتبالم خراب می‌شد. در ثانی من دنبال آرامش بودم.

*اینکه می‌گویند رقم پیشنهادی استقلال آن سال برای تو نجومی بوده درست است؟

من با قلعه‌نویی صحبت کردم و تلفنی با هم تمام کردیم. هیچ شناختی هم از قریب نداشتم. ‌سالی 30میلیون با استقلال توافق کردم که پیشنهاد مالی پرسپولیس هم آن زمان همین حدود بود‌.

*حالا که سال‌ها گذشته از انتخابی که کردی پشیمان نیستی؟

خیلی راضی هستم و فکر می‌کنم بهترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم.

*از شرایطی که الان در زندگی داری راضی هستی؟

خیلی راضی هستم و از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی دارم. ‌الان دارم یک رکورد خوب از خودم به‌جای می‌گذارم و با توکل به خدا برای رسیدم به این مرحله از زندگی تلاشم را کردم.

*فکر می‌کردی در صبای قم موفق شوی؟

راستش اول کار وقتی دیدم یک مشت جوان در تیم هستند کمی ترسیدم و تصور نمی‌کردم اینقدر ‌ با انگیزه باشند. البته یک تصور کلی از صبا داشتم اما فکر این خوب ظاهر شویم را نمی‌کردم.

*قبول داری اگر به امارات نرفته بودی شرایط بهتری در لیگ برتر به‌دست می‌آوردی؟

اصلا این حرف شما را قبول ندارم و برعکس فکر می‌کنم برگشتنم به ضررم شد و اشتباه کردم. شرایط مالی امارات خوب نبود و در سپاهان هم بیشتر ضرر دیدم هر چند وقتی بد می‌آید نباید با شرایط کلنجار رفت و باید منتظر ماند تا دوره‌اش تمام شود.

*سپاهان وقتی تو را جذب کرد همه فکر می‌کردند آقای گل لیگ می‌شوی؟

نمی‌خواهم در مورد آن روزها زیاد صحبت کنم. همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد و حق با کی بود.

*هنوز هم به استقلال فکر می‌کنی؟

شرایط در استقلال مهیاست و دوست دارم فوتبالم را با پیراهن استقلال تمام کنم و فکر می‌کنم فصل بعد با استقلال باشم.

*البته اگر قلعه‌نویی سرمربی باشد؟

نه؛ فرقی ندارد. من با هر کی سرمربی باشد کار می‌کنم مهم پیراهن استقلال و عشق من به هواداران است.

*‌ به نظر‌ت رکورد گلزنی‌ات را چه کسی می‌شکند؟

فکر کنم از میان رضا نوروزی، آرش برهانی و کریم انصاری‌فرد یک نفر رکورد مرا بشکند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 23:59 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 300
بازدید دیروز : 631
بازدید هفته : 1710
بازدید ماه : 1673
بازدید کل : 187688
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا