وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





منصور پورحیدری در خصوص معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید از عباسی تشکر کنم که به فکر این دو باشگاه بود و فکر می‌کنم نفراتی که انتخاب شدند کسانی هستند که در این باشگاه سال‌ها زحمت کشیدند. گروه خوبی برای استقلال انتخاب شده و امیدوارم در ابتدا اولویت خود را برای حل مشکلات مالی و برنامه‌های کوتاه مدت انتخاب کنند.

وی با اشاره به انتخاب فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده اشراف کامل نسبت به این مسئله دارد. این گروه نیاز به زمان دارد. آنها حداقل باید 4 سال کار کنند و دیدید که فتح‌الله‌زاده در یک سال کمپ باشگاه را به بهره‌برداری رسانده است.

سرپرست تیم استقلال در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون بازگشت عوامل حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود،‌ تاکید کرد: اگر منظورتان نجف‌نژاد است، باید بگویم او از مدیران خوب کشور محسوب می‌شود و کار خود را بلد است. در آن اتفاق تنها یک نفر مقصر نبود و تمامی مجموعه به خاطر سهل‌انگاری مقصر هستند.

وی ادامه داد: باید حضور زرینچه و فرزامی دو پیشکسوت استقلال را به فال نیک گرفت چون آنها فنی هستند و می‌توانند نقطه نظرات فنی خود را به اعضای هیئت مدیره انتقال دهند.

پورحیدری با بیان این مطلب که مشکلات مالی اصلی‌ترین دغدغه باشگاه استقلال محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بازیکنان شرایط استقلال را درک می‌کنند و همه می‌دانند که تیم در چه شرایطی است به همین منظور از اعضای هیئت مدیره می‌خواهم در ابتدا برنامه کوتاه مدت خود را روی مسائل مالی انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این شیوه انتخاب اعضای هیئت مدیره و اینکه همه ساله چند نفر بیایند و بروند درست است، گفت: با تغییر و تحول چه در ورزش و چه در جای دیگر مخالف هستم و اعتقاد دارم این بدترین شیوه است که اجرا می‌شود. امیدوارم این گروه آنقدر زمان داشته باشد که بتوانند برنامه‌های خود را پیاده کنند.

پورحیدری در خصوص کنار رفتن کاشانی از پرسپولیس و اینکه آیا اگر به او فرصت داده می‌شد، بهتر نبود، به فارس گفت: می‌توانیم ذهن مردم را آماده کنیم که یک نفر چقدر وقت می‌خواهد. زمانی که قلعه‌نویی به استقلال آمد سه سال برنامه‌ریزی کرد و حمایت شد. حالا هم شنیده‌ام علی پروین گفته استیلی باید بماند و اگر برنامه‌ریزی صورت بگیرد پرسپولیس موفق می‌شود. پروین حرف درستی زده و باید به استیلی و تیمش فرصت داده شود تا خودشان را نشان دهند.

وی در پایان در خصوص پرونده شکایت رینالدو گفت: من در ریز قرارداد رینالدو نیستم ولی می‌دانم باشگاه پیگیر این مسئله است و اجازه نمی‌دهد این پرونده دردسرساز شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:46 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 631
بازدید هفته : 1412
بازدید ماه : 1375
بازدید کل : 187390
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا