وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پژمان منتظری - سایت استقلال انلاینتمرین عصر یکشنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که این تیم از وجود چند بازیکن تیم امیدش کمک گرفت!

تمرین عصر روز یکشنبه استقلال تهران از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه دستگردی آغاز شد. در تمرین امروز پژمان منتظری پس از چندین روز مصدومیت اولین تمرین خود را با استقلال شروع کرد. میثم حسینی و کیانوش رحمتی به دلیل مصدومیت به طور انفرادی همراه با پژمان منتظری تمرینات خود را انجام دادند.

سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به نبود بازیکنان تیم ملی و چندین مصدوم با جدیت تمرینات را پیگیری کرده تا بتوانند با آمادگی کامل خود را برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، آماده کنند.

حدود 20 نفر از هواداران استقلال در تمرین تیم حضور داشته و تنها به تماشای تمرینات بازیکنان پرداختند. بنابر درخواست پرویز مظلومی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل حساسیت دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز حضور عکاسان و خبرنگاران و تماشاگران ممنوع اعلام شده است.

در ابتدای تمرین بازیکنان دور زمین دویده و پس از گرم کردن بدنهای خود به بازی آقاوسط پرداختند و با توجه به اینکه بازیکنان دیروز یک دیدار را مقابل تیم استقلال اهواز برگزار کرده بودند به یک بازی دست گرمی در یک سوم زمین پرداختند. کادر فنی استقلال هم برای جبران کمبود بازیکنانش در این تمرین از وجود پنج بازیکن تیم امید این باشگاه استفاده کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه 18 شهریور و از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز خواهد رفت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 538
بازدید دیروز : 352
بازدید هفته : 1317
بازدید ماه : 1280
بازدید کل : 187295
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا