وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هافبک ملی‌پوش استقلال گفت: برخی‌ها می خواهند با شیطنت بین من و مظلومی اختلاف ایجاد کنند اما به هدفشان نخواهند رسید.

 

 

خسرو حیدری گفت: بازیکنان استقلال بعد از برد چهار بر یک مقابل فولاد از انگیزه زیادی برخوردارند و خود من نیز از انگیزه بالایی برای رویارویی با تراکتورسازی برخوردارم چرا که می‌خواهیم این بازی را حتما در ورزشگاه آزادی ببریم.

وی افزود: من همواره با تعصب برای استقلال بازی کرده ام اما متاسفانه برخی ها می خواهند با شیطنت بین من و مظلومی اختلاف و چالش ایجاد کنند اما مطمئن باشید این امر تحقق پیدا نمی کند. من این فصل به خاطر مشکلات شخصی  به تهران آمدم و نماندنم در سپاهان هیچ ربطی به  ماندن و یا نماندن قلعه نویی در سپاهان ندارد. متاسفانه برخی ها می خواهند با مطرح کردن چنین مسائلی بین من و مظلومی اختلاف ایجاد کنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد:  قولی که در فصل نقل و انتقالات به فتح الله زاده و پورحیدری دادم یکی دیگر از دلایل مهم آمدن من به استقلال بود. 

وی ادامه داد: در حال حاضر همه تیمها نسبت به هم شناخت  کافی دارند و تیم تراکتورسازی از این نظر مزیتی نسبت به  استقلال ندارد. تیم تراکتور در ورزشگاه آزادی کار سختی را مقابل  استقلال خواهد داشت چونکه هیچ تیمی حتی تراکتور نمی تواند جلوی حملات همه جانبه تیم ما را بگیرد. طوریکه در بازی با تراکتور فقط به دنبال شکست این تیم و کسب سه امتیاز هستیم.

دیدار تیمهای فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته ششم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر 18 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 631
بازدید هفته : 1421
بازدید ماه : 1384
بازدید کل : 187399
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا