قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





علی فتح‌الله‌زاده می‌گوید تیم‌های دیگر به کرار 800 میلیون می‌دادند اما استقلال او را با نصف این مبلغ جذب کرده.

قبل از اینکه مصاحبه شروع شود، علی فتح‌ا...‌زاده شروع می‌کند به انتقاد. این روزها حاجی، دست به انتقادش خوب است. گله دارد از اینکه پنالتی پرسپولیس بزرگ نشد اما روی استقلال حساسیت‌ها بیشتر است. فتح‌ا...‌‌‌زاده در نهایت لبخندی می‌زند و می‌گوید، امیداور است پرسپولیس قهرمان شود.

*این روزها درباره استقلال...

حاجی جان قبل از اینکه سؤال بپرسید یک گلایه‌ای کنم. الان برای استقلال یک پنالتی نصفه مشکوک حالا به نفعش یا ضررش اتفاق افتاده باشد، همش می‌نویسید پای یک داور یا کمک‌داور وسط است..

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:54 ] [ A--A ]

مدافع تیم فوتبال استقلال پس از نشست با علی فتح الله زاده تصمیم گرفت یک فصل دیگر در این تیم بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران زاده ظهر امروز سه شنبه راهی باشگاه استقلال شد و پس از برگزاری نشستی با علی فتح‌الله زاده به توافق رسید تا فصل یازدهم لیگ برتر را نیز با پیراهن آبی به میدان برود.

عمران زاده پس از پایان نشستش با سرپرست باشگاه استقلال به خبرنگار مهر گفت: از همه نظر با مسئولان باشگاه به توافق رسیدم و مشکلی برای ماندن در استقلال ندارم. تنها باید طلب سال گذشته ام پرداخت شود که توافق لازم در این مورد هم صورت گرفته و فصل آینده را هم در خدمت استقلال خواهم بود.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, ] [ 17:13 ] [ A--A ]

 
 

یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه استقلال با اعلام خبر فوق گفت: محمد محمدی  ، مهدی امیر آبادی ، هادی شکوری و کیانوش رحمتی به طور قطعی در استقلال فصل بعد جایی نخواهند داشت و پرویز مظلومی آنها را نمی خواهد.

وی افزود: باشگاه استقلال در حال مذاکره با کریم انصاری فرد مهاجم سایپا است و اگر او جذب شود ، آرش برهانی هم در لیست فروش استقلال قرار می گیرد.

این منبع آگاه تصریح کرد: باشگاه استقلال مذاکرات جدی خود را به مهدی رحمتی دروازه بان سپاهان نیز شروع کرده است

وی افزود: رحمتی قرار است امروز به باشگاه استقلال برود و در خصوص مسائل مختلف با فتح الله زاده مذاکره کند.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, ] [ 17:13 ] [ A--A ]

 
 

سرپرست باشگاه استقلال گفت: قرارداد کرار جاسم با ما 410 میلیون تومان است.

 علی فتح الله زاده که شب گذشته در برنامه تلویزیونی 90 صحبت می کرد اظهار داشت: کرار جاسم با ما قرارداد امضا کرده و فصل بعد در استقلال توپ می زند.

وی افزود: سقف قرارداد را در خصوص این بازیکن رعایت کرده ایم و با پاداش 60 میلیونی مجاز ، مبلغ قراردادش 410 میلیون تومان است. 

سرپرست باشگاه استقلال گفت: درست است که باشگاه های عربی به او حدود یک میلیارد تومان می دادند اما خرج و مخارج در کشورهای دیگر بالاتر از تهران است و او هم ترجیح داد در ایران بماند و برای استقلال بازی کند.

فتح الله زاده در خصوص قرارداد پرویز مظلومی با استقلال گفت: قرارداد وی دو ساله است . ما تمایل داریم او را حفظ کنیم البته اگر خودش بخواهد.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, ] [ 17:13 ] [ A--A ]

 
 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ظهر امروز با حضور در این باشگاه برنامه‌هایش برای فصل یازدهم لیگ برتر را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی به همراه منصور پورحیدری ظهر امروز سه شنبه راهی باشگاه استقلال شدند و در نشستی با علی فتح الله‌زاده به بررسی برنامه های تیم فوتبال استقلال برای حضور در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر پرداختند.

هر چند در روزهای اخیر صحبت هایی در مورد حضور امیرقلعه نویی بر روی نیمکت استقلال برای فصل آینده مطرح شده بود اما به نظر می رسد با حضور امروز مظلومی در استقلال و ارائه برنامه هایش برای فصل آینده، باید بر روی نام امیرقلعه نویی و حضورش در استقلال خط قرمز کشید.

نشست پروز مظلومی و منصور پورحیدری با سرپرست باشگاه استقلال تا ساعت 13 امروز در جریان است و طرفین در حال مذاکره برای تامین نظرات یکدیگر در لیگ فصل آینده هستند.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ A--A ]

 
 

پانا: مربی استقلال گفت: هر اتفاقی که در فوتبال ما می افتد از قبل برایش سناریو نوشته اند. الان هم می خواهند پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.

محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا با اشاره به حذف استقلال از جام حذفی اظهار داشت: نمی دانم از کجا صحبت کنم. متاسفانه اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد، از قبل سناریوی آن را نوشته اند. شاید ما هم با عملکرد خود باعث پررنگ تر شدن این سناریو شدیم و همکاری کردیم تا چیزهایی که قرار بود اتفاق بیفتد، رخ دهد.
 
وی افزود: این مسائل تا زمانی که در فوتبال ما پیش می رود نباید انتظار بیش از این داشت. آن وقت می نشینیم و می گوئیم چرا فوتبال ما به این روز افتاده و نزول داشتیم. ما وقتی چشم خود را به روی این اتفاقات می بندیم نباید هم پیشرفت کنیم. ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:onlineesteghlal

16/3/1390 - 15:12:33:تاریخ

نظر دهید
 


   

دروازه بان استقلال به آمریکا می رود

 

محمدی که فصل خوبی را در تیم استقلال پشت سر گذاشت، گفته می شود قطعا فصل آینده در این تیم نخواهد بود. چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه او مذاکره ای با داماش داشته است.

در هر حال او برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده اش راهی کشور آمریکا می شود. دروازه بان آبی پوشان تهران که با پیشنهادات خوبی از سوی چند تیم لیگ برتری مواجه است، درصدد است تا پیش از ترک تهران، قرارداد جدیدش را با تیم فصل بعد خود منعقد کند و بعد از آن عازم ینگه دنیا شود.

 
 
 
 
 
 
  نویسنده:onlineesteghlal

16/3/1390 - 13:36:04:تاریخ

نظر دهید
 


   

مجيد نامجو مطلق: استقلال بر اساس نيازش بسته شود/نبايد به كرار اجازه حاشيه‌سازي بدهند

 

 

 
 

مجيد نامجو مطلق گفت: تيم استقلال برخلاف فصل گذشته بر اساس نيازهايش بسته شود.

پيشكسوت استقلال در ارزيابي از عملكرد فصل گذشته استقلال اظهار كرد: استقلال به دليل مشكلاتي كه در اول فصل داشت، دير بسته شد و عده‌اي از بازيكنان از اين تيم جدا شدند و بازيكنان جديدي جايگزين آنها شدند اما اين تيم با توجه به نقطه ضعف‌هايي كه در آن وجود داشت بسته نشد. فقط بازيكناني آمدند تا نام ستاره‌هايي كه جدا شده‌اند را پر كنند. چيزي كه مسلم است اين است كه استقلال بر اساس نيازهايش بسته نشده بود. به عنوان مثال در پست هافبك دفاعي 4 ـ 5 بازيكن طراز اول جذب كرد اما در جناحين نتوانست بازيكنان قدرتمندي را بگيرد.

نامجو مطلق ادامه داد:‌ در طول مسابقه‌ها آوردن هوار ملامحمد به اين تيم كمك كرد و بخشي از ضعف‌هاي اين تيم را پوشاند. حتي بازيكني مثل ميداودي كه در خط حمله بسيار خطرناك و گلزن است، به دليل اينكه در پست هافبك راست بازيكن بزرگي نداشتند، به اين پست منتقل شد. اين جابه‌جايي‌ها استقلال را دچار مشكل كرد. ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:onlineesteghlal

15/3/1390 - 23:51:16:تاریخ

نظر دهید
 


   

مبعلي: از قطر و امارات پيشنهاد دارم ولي زود تصميم نمي‌گيرم

 

ايمان مبعلي پس از پايان تمرين امروز تيم ملي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرين خوب و پرنشاطي را پشت سر گذاشتيم و بازيكناني كه در جام حذفي بازي كرده بودند يك تمرين سبك را پشت سر گذاشتند.
وي ادامه داد: قرار است در نوبت عصر استراحت كنيم و براي ديدار دوستانه مقابل تيم ملي اميد آماده شويم.
وي با اشاره به تمرينات كارلوس كي‌روش تصريح كرد: فعلا كار خاصي انجام نمي‌دهيم و ايشان فقط قصد شناخت از نفرات را دارند و كار تاكتيكي خاصي صورت نمي‌گيرد.
مبعلي در خصوص حذف استقلال از جام حذفي گفت: متأسفانه درست مثل ليگ قهرمانان آسيا حذف شديم. در حاليكه آنجا بهترين تيم گروه خودمان بوديم به حقمان نرسيديم و در جام حذفي نيز بايد به فينال مي‌رفتيم. خودمان ملوان را دست كم گرفتيم و در نهايت بازي را واگذار كرديم. ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:onlineesteghlal

15/3/1390 - 23:48:22:تاریخ

نظر دهید
 


   

جباري: آنقدر وقت تلف كردند تا بازي را بردند

 

مجتبي جباري ، هافبك تيم استقلال در مقابل ملوان بندرانزلي از شرايط بازيكنان حريف در زمين مسابقه بسيار انتقاد كرد و معتقد است كه آنها براي كسب پيروزي هر اقدامي را در زمينه مسابقه انجام دادند.

جباري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: براي رسيدن به پيروزي هر اقدامي را نبايد انجام داد اما بازيكنان تيم ملوان آنقدر وقت تلف كردند كه هرطور شده در زمين خود پيروز باشند.

وي افزود: جالب اينكه داور مسابقه وقتهاي تلف شده بسياري كه در بازي اتفاق افتاد را لحاظ نكرد و اعضاي اين تيم مي دانستند كه هر اقدامي انجام دهند داور توجهي به آن ندارد. ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:onlineesteghlal

15/3/1390 - 23:47:02:تاریخ

نظر دهید
 


   

آشوبي:‌ فينال ملوان- پرسپوليس جذابيت خاصي ندارد

 

فرزاد آشوبي، هافبك دفاعي آبي ها، در مقابل ملوان به عنوان بازيكن ثابت در تركيب تيمش قرار گرفت، اين بازيكن معتقد است كه در تركيب آبي ها با تمام وجود بازي كرده و هر آنچه را كه مربيان از وي خواستند را در زمين مسابقه به اجرا گذاشته است.

آشوبي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: استقلال در نيمه دوم فشار زيادي را روي دروازه حريف آورد اين بازي براي ما ويژه بود و قصد نداشتيم دست خالي به تهران بازگرديم اما ملوان با دو گل ما را غافلگير كرد.

وي افزود: همه بازيكنان تلاش كردند، و من هم مانند بقيه هر كاري كه مي توانستم انجام دادم،‌ مربيان هر آنچه از من خواستند اجرا شد اما شانس با ما يار نبود. ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:onlineesteghlal

15/3/1390 - 23:45:24:تاریخ

نظر دهید
 


   

صادقي: ملوان خيلي خوش شانس بود

 

اميرحسين صادقي مدافع تيم استقلال معتقد است که ملوان بندرانزلي به قدري در مقابل استقلال خوش شانس بود که استقلال نتوانست در مقابل خوش شانسي اين تيم دوام بياورد.

صادقي،مدافع تيم استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:ملوان تيمي نبود که بتواند ما را با شکست روبرو سازد،اما آنها از امتيازات ميزباني و شرايط مناسب خود استفاده کردند و توانستند به ما غلبه کنند.

وي افزود:چند توپ ما به تيرک برخورد کرد و در مقابل،ملوان تنها دو موقعيت داشت که آنها به گل تبديل شد.آنها خودشان هم مي دانند که اگر دو موقعيت گل استقلال به ثمر مي رسيد آنها در رسيدن به فينال ناکام مي ماندند.  ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:onlineesteghlal

15/3/1390 - 23:43:26:تاریخ

نظر دهید
 


   

فتح‌الله‌زاده: چهار بازيكن جديد استقلال بمب‌افكن هستند؛ از سپاهان هم يار مي‌گيريم

 

علي فتح‌الله زاده در ادامه گفت‌وگوي تفصيلي خود مطالب تازه‌تري را اظهار داشت كه آن را در زير مي‌خوانيم:

* دوست داشتم به ضعيف‌ترين مديرعامل استقلال 4 سال وقت بدهند
وقتي يك مديريت ثبات پيدا كند اهرم‌هايش را جذب مي‌كند. وقتي براي هواداران‌مان فراخوان زديم، 85 هزار نفر براي يك مسابقه به استاديوم آمدند، چون كار كرده بوديم، ولي اينها نياز به سازماندهي و برنامه‌ريزي دارد. ما قطره قطره مردم را جذب مي‌كنيم، ولي وقتي مديريت تعويض مي‌شود، اينها از هم مي‌پاشند و دوباره مدير بعدي بايد به فكر جذب نفرات باشد و تصور كنيد چه زماني را بايد در اين بين خرج كند. حتي زماني كه ضعيف‌ترين مديرعامل را براي باشگاه استقلال انتخاب كردند، اعتقاد داشتم كه بايد به او فرصت بدهند. اسمي از او نمي‌برم، ولي مدام مي‌گفتم بايد 4 سال به او فرصت داد. اين تجربه و تخصص ما است. اين مسئله استراتژيك و تثبيت شده است. يك مدير بايد حداقل 4 سال در يك باشگاه بماند. نمونه آن باشگاه سپاهان و محمدرضا ساكت است. ايشان وقتي ثبات پيدا كرد، سپاهان نظامند شد. او تازه فرصت پيدا كرد كه از كجا امكانات بگيرد. اين مسئله در چند روز حل نمي‌شود. 

  مصاحبه خیلی جذاب و جنجالی میباشد! حتما بخوانید!    

به ادامه مطلب بروید

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:mona0641

15/3/1390 - 09:36:42:تاریخ

نظر دهید
 


   

فتح‌الله‌زاده: اگر بخواهم قلعه‌نويي را به استقلال بياورم؛ به مظلومي خبر مي‌دهم

 

علي فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال با حضور در خبرگزاري فارس و بازديد از قسمت‌هاي مختلف خبرگزاري صحبت‌هايي را با تحريريه گروه ورزشي فارس انجام داده است.
وي در خصوص مسائل مختلف فوتبال از ابتداي فصل، حضور در نقل و انتقالات، امير قلعه‌نويي و پرويز مظلومي، سقف قراردادها و مسائل ديگر صحبت‌هايي را انجام داده است كه متن اين گفت‌وگو را در زير مي‌خوانيد؛

* هر وقت من مي‌آيم مشكلات صف مي‌كشند
شرايط آمدنم به استقلال خيلي سخت بود. نمي‌دانم چرا هر وقت كه من مي‌آيم همه مشكلات به صف مي‌شوند و اين يك مقدار كار من را سخت مي‌كند. من بايد توانم را براي ادامه كار مدير گذشته بگذارم، ولي هنگامي كه مي‌رسم كار زمين مانده است. ... (به ادامه مطلب بروید)

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:mona0641

15/3/1390 - 09:31:37:تاریخ

نظر دهید
 


   

كرار: در كنار هوار براي قهرماني استقلال مبارزه خواهم كرد

 

جاسم كرار در مورد توافقش با باشگاه استقلال براي پوشيدن پيراهن آبي اين تيم براي فصل آينده گفت: شب گذشته با حضور در باشگاه استقلال با علي فتح‌الله‌زاده ،سرپرست اين باشگاه مذاكرات لازم را انجام دادم و پس از توافق با وي، قرارداد 2 ساله‌اي را با استقلال به امضا رساندم تا براي فصل آينده آبي‌پوشان را همراهي كنم.

وي با بيان اينكه مبلغ قراردادم خوب است، در مورد حضور هوار محمد در استقلال و اينكه اين موضوع تا چه اندازه در پيوستن وي به استقلال نقش داشته است، گفت: با هوار صحبت كرده بودم و قرار شد اگر به استقلال بپيوندم، هوار نيز در استقلال بماند. اميدوارم فصل آينده زوجي رويايي را با حضور هوار محمد براي استقلال تشكيل بدهيم.
به ادامه ملب بروید

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:saber

14/3/1390 - 14:12:23:تاریخ

نظر دهید
 


   

مردی که رفت...

 

زندگی ناصر حجازی ابعاد مختلفی دارد که یکی از ابعاد آن قبل از مرگش هرگز نزد افکار عمومی روشن نشد، زیرا خود او نمی خواست متهم به ریاکاری و تظاهر شود.

«ناصر»ی که سال ها قبل عده‌ای او را به عدم حضور در حرمین امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) متهم کرده بودند، در یک نیمه شب در حرم حضرت ابوالفضل (ع) اشک ریخت.

به دامه مطلب بروید

 
 
 
 
 
ادامه مطلب
  نویسنده:saber

14/3/1390 - 04:44:23:تاریخ

نظر دهید
 


   

جاسم کرار فصل آینده با پیراهن استقلال

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکترفتح اله زاده مدیریت باشگاه استقلال اعلام کرد طی جلسه امروز عصر با جاسم کرار بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی فصل آینده پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد. ایشان در ادامه اظهار داشتند این بازیکن خوب را به هواداران ارزشمند استقلال تقدیم می کنم

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, ] [ 18:0 ] [ A--A ]

سلام به همه ی استقلالی ها

توجه: هر کی که نویسندگی بلده  و می خواد میتونه جزو نویسندگان وبلاگ ما بشه .هر کی خواست تو نظرات بهم خبر بده

[ چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, ] [ 14:2 ] [ A--A ]
صفحه قبل 1 ... 50 51 52 53 54 ... 58 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 179
بازدید دیروز : 192
بازدید هفته : 408
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 186386
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا