قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

مربي آلماني آبي‌پوشان با حفظ سمت به عنوان مربي بدنساز استقلال انتخاب شد.

با تصميم كادرفني و مسئولان باشگاه استقلال بهزاد نوشادي، مربي بدنساز فصل گذشته استقلال از جمع آبي‌پوشان جدا و يورگن گده، دستيار آلماني پرويز مظلومي با حفظ سمت به عنوان مربي بدنساز آبي‌پوشان براي فصل آينده تيم آبي‌پوش تهراني انتخاب شد.
يورگن گده در تعطيلات نيم فصل ليگ دهم در تركيه به اردوي آبي‌پوشان اضافه شد

[ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:38 ] [ A--A ]

   

 

 

مدافع تيم فوتبال استقلال پس از حضور در تمرينات تيم ملي از سوي كيروش از ليست تيم ملي خط خورد و جدا شد اما وي معتقد است كه عملكردش مانند ديگر بازيكنان بوده و از معيارهاي سرمربي تيم ملي بي خبر است.
امير حسين صادقي مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: نمي دانم معيار سرمربي تيم ملي براي حفظ يك بازيكن در تيم ملي چيست، من در تمرينات حاضر شدم و مانند ديگر نفرات تيم كار كردم اما نمي دانم كه چرا و به چه دليل از تيم ملي خط خوردم. وي افزود: نمي دانم معيار مربيان براي انتخاب و خط زدن بازيكنان چيست اما در هر صورت اين اتفاق براي من رخ داد.
صادقي تصريح كرد: شرايط استقلال را نمي دانم، و وضعيت براي ماندن يا نماندنم مشخص نيست. استقلال تيم بزرگي است و همه، آرزوي حضور در اين تيم را دارند من هم از حضور در استقلال رضايت دارم زيرا مي دانم كه پيراهن اين تيم افتخار دارد.
مدافع آبي ها اظهار داشت: صحبتهايي كه در خصوص حضورم در پرسپوليس مطرح شده است شايعه است من اصلا به حضور در اين تيم فكر نمي كنم، چرا بايد به اين مسئله فكر كنم حتي اگر پيشنهاد هم داشته باشم باز هم به آن فكر نمي كنم

[ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:36 ] [ A--A ]

در شرایطی که از باشگاه استقلال تهران به عنوان مقصد آینده مهدی رحمتی نام برده می شود، این دروازه بان مذاکرات خود را با باشگاه سایپا آغاز کرده تا برای فصل آینده در تیمی توپ بزند که سرمربی اش مجید صالح است.

دروازه بان شماره یک تیم ملی در مذاکره با آرش کوشا مدیرعامل سایپا به توافقاتی نیز دست یافته و احتمال اینکه فصل آینده در استان البرز به فوتبال خود ادامه دهد، زیاد است.

با توجه به شرایط خانوادگی رحمتی، این دروازه بان پیش از این اعلام کرده بود که قصد جدایی از باشگاه سپاهان اصفهان را دارد.

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:59 ] [ A--A ]

 

فرشيد طالبي از يك تيم كره اي پيشنهاد دريافت كرد و اگر شرايطش براي حضور در اين ليگ مهيا نشود،مقصد اصلي وي استقلال است.

بنابر اعلام پرويز مظلومي؛فرشيد طالبي اصلي ترين گزينه مربيان و مسئولان اين تيم درخط دفاعي است و اگر شرايط براي حضور اين بازيكن در تيم استقلال فراهم شود،مربيان اين تيم از جذب هادي عقيلي و جلال حسيني منصرف مي شوند؛زيرا مسئولان قصد دارند اكثر بازيكنان خط دفاعي از جمله شكوري،منتظري،صادقي را در تيم حفظ كنند تا شيرازه خط دفاعي آبي ها از هم پاشيده نشود

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ A--A ]

مظلومی: حمودی را میخواهیم

 

سرمربی استقلال طی گفتگویی اشاره داشت:من در مورد بازيكنان مورد نظر و شرايط تيم تا بعد از فصل نقل و انتقالات حرفي نمي زنم. تاكنون جاسم كرار را گرفتيم و دنبال ساير گزينه ها هم هستيم.
مظلومي در مورد علي حمودي گفت: اين بازيكن را مي خواهيم و درحال مذاكره با او هستيم. البته در اين پست دو سه گزينه ديگر هم داريم.

وي در خصوص اينكه آيا استقلال به بازگشت خسرو حيدري هم فكر مي كند يا خير عنوان كرد: با بازيكناني كه قرارداد داشته باشند مذاكره نمي كنيم.
سرمربي استقلال در ارتباط با وضعيت محمد محمدي خاطر نشان كرد: من ديگر صحبت نمي كنم و در پايان نقل و انتقالات مصاحبه مي كنم.

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:54 ] [ A--A ]

باشگاه استقلال روز سه شنبه شاهد حضور برخی بازیکنان قدیم و گزینه‌های مورد نظر کادر فنی برای لیگ یازدهم بود.

تیم فوتبال استقلال که با قبول شکست برابر ملوان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی پرونده فصل گذشته خود را بست، از روز دوشنبه تلاش برای جذب بازیکنان فصل آینده را آغاز کرده است. در این بین برخی تلاش ها برای تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته است و بخش عمده ای از این تلاش ها نیز برای جذب بازیکنان جدید است.

پس از اینکه روز دوشنبه برخی بازیکنان قدیمی راهی باشگاه شدند و با علی فتح الله زاده دیدار داشتند، امروز سه شنبه نیز باشگاه استقلال روز شلوغی را پشت سرگذاشت و تعداد زیادی از بازیکنان و مدیر برنامه های آنها ضمن حضور در ساختمان باشگاه با مسئولان آن دیدار و گفتگو کردند.

 

 

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:54 ] [ A--A ]

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده از من محکم حمایت کرده،‌ پس دنبال چه هستید؟
 جلسه بین علی امیری و علی نظری جویباری معاونان باشگاه استقلال با پرویز مظلومی، منصور پورحیدری، بهتاش فریبا و محمود فکری بدون حضور علی فتح الله زاده به پایان رسید. فتح الله زاده برای پیدا کردن منابع مالی امروز باشگاه استقلال را ترک کرد تا جلسه بین او مظلومی به فردا موکول شود.

مظلومی در هنگام خروج از باشگاه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت فصل بعد عنوان کرد: شما دنبال چه هستید؟ من سفت و محکم مشغول کارم هستم و فتح الله زاده هم محکم از من حمایت کرده است و گفته دنبال گزینه دیگری نیست.

وی که تمایلی برای انجام مصاحبه نداشت تاکید کرد: من در مورد بازیکنان مورد نظر و شرایط تیم تا بعد از فصل نقل و انتقالات حرفی نمی زنم. تاکنون جاسم کرار را گرفتیم و دنبال سایر گزینه ها هم هستیم

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, ] [ 13:54 ] [ A--A ]
صفحه قبل 1 ... 49 50 51 52 53 ... 58 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 192
بازدید هفته : 379
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 186357
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

Alternative content


3846
بک لینک فا